Myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstölle vuorovaikutustaidon valmennukset H2H -hengessä

Koulutuksemme sopii sinulle, jos työskentelet myynnin/asiakaspalvelun parissa ja olet kiinnostunut itsetuntemuksesta ja vuorovaikutustaitojesi kehittämisestä sekä paremmista tuloksista

Myyjän tai asiakaspalvelijan sopeutuminen asiakkaan käyttäytymistyyliin ja tunnetilaan on entistä tärkeämpää, jotta voidaan luoda heti alussa myönteinen ilmapiiri.

1. Myyntipsykologiaa ja vuorovaikutusta ammattilaislle

Myyntipsykologia on tärkeä myynnin ja asiakaspalvelun osa-alue. Monille meistä on kuitenkin hiukan epäselvää, miten voimme hyödyntää sitä omassa toiminnassamme. Myyjän oman palveluprosessin sovittaminen asiakkaan ostoprosessiin on nuottiavain pysyviin asiakassuhteisiin. Omakuva, arvot ja uskomukset vaikuttavat vahvasti tuloksiisi.

2. Työpaja: Vuorovaikutuksen biologia - Tunne itsesi

Hyvän 'Itsetuntemuksen' seuraus: Osaat sovittaa toimintatapasi asiakkaan persoonaan ja saat useammin kaupat!

Nykyaikainen aivotutkimus on selvittänyt, että jokaisella on peritty temperamentti. Tämä vaikuttaa tapaamme toimia ja siihen, mikä motivoi tekemistämme. Tästä syystä ei kannata opetella itselleen sopimattomia työtapoja. Ainoa biologiseen perimään perustuva menetelmä.

Katso video

3. Asiakastuntemus -valmennus.

Tämä nostaa myyntiäsi välittömästi; lisäarvo mitataan siis euroina

ASIAKKAAN ERILAISUUDEN YMMÄRTÄMINEN antaa sinulle selkeän kilpailuedun. Voit valita kullekin asiakkaalle sopivat yksilölliset myyntiargumentit. Luontevaa empaattisuutta. 

Sisältää korkeatasoisen kirjan. Hyvä valmennus myyntitiimille, koska voitte löytää parhaimmat myyntiargumentit.

» Katso myös valmennukset myynnin johdolle
» Katso myös valmennukset Business kulttuurista

 CIA Finland Oy, Harri Sjöman
+358 50 500 4902

email: harri.sjoman@ciafin.fi
(varaosoite: harri.sjoman@gmail.com)

» yhteystiedot ja kursseille ilmoittautuminen